Externalizare

Activitățile de rutină vă consumă prea mult timp? Concentrați-vă pe ceea ce contează cu adevărat, externalizând!

HR Outsourcing District – dacă îți dorești să externalizezi întreaga funcțiune de HR pentru eficientizarea resurselor interne, Consultanții noștri îți pot oferi cele mai bune soluții! Cunoaștem în detaliu piața muncii, comunicăm pe înțelesul angajaților și avem un simț al talentului extraordinar. Suntem recunoscuți pentru identificarea persoanelor potrivite care să satisfacă nevoile companiei dvs.

Business Outsourcing District – dacă ai nevoie să externalizezi o linie de business precum agricultură, producție, vânzare sau financiar, suntem încântați să te ajutăm, începând cu datele de piață standardizate. Indiferent de industria din care compania ta face parte, te poți baza pe noi pentru gestionarea eficientă a activităților de bază sau secundare, fără a pierde din vedere obiectivele de business.

Purchase District – beneficiezi de cele mai bune prețuri pentru biroul tău: consumabile, mobilier și echipament, servicii de arhivare, achiziția de mobilier de birou, infrastructură IT și de comunicare, pentru că noi ne vom ocupa de negocierea, contractarea, colectarea documentelor de plată și achitarea acestora, punându-ti la dispoziție cele mai bune oferte de pe piață. Studiem piața, analizăm ofertele potențialilor furnizori, organizăm licitații cu scopul de a obține cele mai bune și competitive prețuri, negociem posibile discounturi sau termene de plată pentru bunurile sau serviciile achiziționate.

Property Outsource District – beneficiezi de servicii de property management pentru birourile, reprezentanțele sau punctele de lucru, precum și de asistență pentru obținerea autorizațiilor de funcționare sau orice alte servicii de facility management pe care dorești să le externalizezi către specialiștii Lugera, pentru a te putea concentra doar pe activitățile de baza.

Pe Property and Facility Management Avenue vom folosi expertiza noastră din proiectele majore pentru:

• Managementul chiriașilor, contractelor și garanțiilor către constructori, pregătirea protocoalelor de predare a imobilelor și a rapoartelor lunare privind statusului acestora;
• Managementul relațiilor cu terții: autorități, instituții financiare, furnizori de utilități;
• Servicii financiare: facturare, plata furnizorilor, garanții, asigurări, servicii de reconciliere a tarifelor;
• Derularea de reparații majore sau consolidări;
• Crearea și implementarea “Regulamentului clădirii”;
• Analiza și optimizarea costurilor punctelor de lucru prin transferul contractelor cu furnizorii;
• Asistență în întocmirea și completarea aplicațiilor pentru autorizațiile de funcționare a clădirilor;
• Servicii de curățenie: igienizarea regulată sau periodică a imobilelor, a zonelor de parcare, a ariilor tehnice, curățarea fațadelor, control anti rozătoare, îndepărtarea zăpezii;
• Servicii de management & administrație pentru imobile: gestionarea tuturor serviciilor pentru desfășurarea activității pe proprietate, relația cu chiriașii, optimizarea continuă a serviciilor din punct de vedere cost vs. calitate, alocări de cost pentru consumul de utilități, optimizarea procesului de management energetic. De asemenea, asigurăm rapoarte lunare asupra statusului general al proprietății imobiliare și rapoarte privind incidentele.

Poți solicita consultanților Lugera mai multe detalii despre serviciile de outsourcing la adresa office@lugera.ro.