Vrei o cariera in marketing? Afla daca ai tot ce iti trebuie!

8 din 10 candidati care aplica pentru o pozitie entry-level isi doresc o cariera in marketing sau comunicare. Fie ca aleg drumul direct si aplica exclusiv pentru roluri din domeniu, fie ca opteaza pentru ocolisuri – precum receptia sau call center-ul – in speranta ca, odata ajunsi in organizatie, potentialul lor va fi remarcat si vor accesa mai usor posturile dorite, mirajul marketingului ramane mai puternic si mai prezent in planurile de cariera ale candidatilor decat orice alt job.

Nici oamenii de marketing nu se lasa mai prejos si alimenteaza constant aceasta curiozitate cu povesti despre cat de provocator, distractiv si plin de satisfactii este jobul lor. Este de inteles, marketingul este in permanenta in schimbare, sunt in permanenta noi tehnici de invatat, tehnologii de testat, canale de analizat si validat, strategii de evaluat. Nu prea ai timp sa te plictisesti!

Suna tentant, nu? Hai sa vedem atunci daca ai tot ce iti trebuie pentru o cariera in marketing si comunicare.

Comunici perfect – adica te faci la fel de bine inteles si in 2 si in 9 cuvinte. De fapt, hai sa fim seriosi, nu ai nevoie de mai mult de doua cuvinte cat sa exprimi ceea ce vrei sa spui, nu? Nota: se aplica atat pentru scris, cat si pentru povesti transmise prin viu grai.

Esti magicianul datelor. Poti sa organizezi si sa interpretezi cu usurinta date complexe, fara prea mult stres.

Idei? Ai cu duiumul! Situatia care te descrie cel mai bine: in fiecare zi apar lucruri noi, interesante, provocari faine – numai bune de organizat, gandit si prezentat ca la carte.

Probleme? Nu stii ce sunt acelea! Pentru tine sunt doar situatii pentru care ai deja un plan de actiune si o solutie.

Daca cele de mai sus te descriu perfect, atunci ai putea fi candidatul ideal pentru o cariera in marketing. Marketingul iti ofera oportunitati variate, de aceea trebuie sa stii ce sa alegi inca de la inceput. In functie de specializare, iata ce ai putea face la un moment dat in cariera:

·Studii de piata (analiza tendintelor, comportamentelor, pozitionari de produs, preturi etc.);

·Promovarea de produse (online sau offline);

·Sa lansezi produse sau servicii noi;

·Sa creezi content atragator pentru publicul tinta;

·Sa analizezi baze de date;

·Sa lucrezi cu agentii si sa coordonezi diverse campanii de promovare;

·Sa elaborezi un plan de marketing integrat.

Suna incitant, nu? Indrazneste si trimite-ne aplicatia ta! Consultantii nostri de la HR iti pot valida competentelete si te pot ajuta sa-ti croiesti drumul potrivit in marketing.

 

Bafta multa!

Monica Dona

PR Manager

 

Sursa foto: shutterstock.com

WhatsApp Logo