Outsourced Services City

Activitățile de rutină îți consumă prea mult timp? Concentrează-te pe ceea ce contează cu adevărat, externalizând! 

HR Outsourcing District – dacă îți dorești să externalizezi întreaga funcțiune de HR pentru eficientizarea resurselor interne, Consultanții noștri îți pot oferi cele mai bune soluții! Cunoaștem în detaliu piața muncii, comunicăm deschis cu angajații și avem un simț al talentului extraordinar. În plus, recomandările noastre au în vedere, de fiecare dată nevoile organizației tale și suntem direct interesați să identificăm candidații perfecți. 

Business Outsourcing District – Ai nevoie să externalizezi o linie completă de business precum: agricultură, producție, vânzare sau finaciar, te ajutăm cu plăcere! Indiferent de industria din care compania ta face parte, te poți baza pe noi pentru gestionarea eficientă a activităților de bază sau secundare fără a pierde din vedere obiectivele de business. 

Purchase District  – Beneficiezi de cele mai bune prețuri pentru biroul tău: consumabile, mobilier și echipament, servicii de arhivare, achiziția de mobilier de birou, infrastructură IT și de comunicare, pentru că noi ne vom ocupa de negocierea, contractarea, colectarea documentelor de plată și achitarea acestora, punându-ti la dispoziție cele mai bune oferte de pe piață. 

Studiem piața și analizăm ofertele potențialilor furnizori, organizăm licitații care să îți permită accesul la cele mai bune prețuri și negociem orice prețuri, posibile discounturi sau termene de plată pentru tine, asigurând astfel cel mai bun raport calitate-preț pentru bunurile sau serviciile achiziționate de compania ta. 

Property Outsource District – Aici beneficiezi de servicii de property management pentru birourile, reprezentanțele sau punctele de lucru, precum și de asistență pentru obținerea autorizațiilor de funcționare pentru respectivele locații. Sau orice alte servicii de facility management pe care dorești să le externalizezi către specialiștii Lugera, pentru a te putea concenta doar pe activitățile de baza. 

Pe Property and Facility Management Avenue vom folosi expertiza noastră din proiecte majore similare pentru:   

  • managementul chiriașilor, contractelor, garanțiile către constructori, pregătirea protocoalelor de predare a imobilelor și a rapoartelor lunare asupra statusului acestora;
  • managementul relațiilor cu terții: autorități, instituții financiare, furnizori de utilități;
  • servicii financiare: facturare, plata furnizorilor, garanții, asigurări, servicii de reconciliere a tarifelor;
  • derularea de reparații majore sau consolidări;
  • crearea și implementarea “Regulamentului clădirii”,
  • analiza și optimizarea costurilor punctelor de lucru prin transferul contractelor cu furnizorii; 
  • asistență în întocmirea și completarea aplicațiilor pentru autorizațiile de funcționare a clădirilor. 
  • Servicii de curățenie: Igienizarea regulată sau periodică a imobilelor, a zonelor de parcare, a ariilor tehnice, curățarea fațadelor, control anti rozătoare, îndepărtarea zăpezii.  
  • Servicii de management & administrație pentru imobile: gestionarea tuturor serviciilor pentru desfășurarea activității pe proprietate, relația cu chiriașii, optimizarea continuă a serviciilor din punct de vedere cost vs. calitate, alocări de cost pentru consumul de utilități, optimizarea procesului de management energetic. De asemenea, asigurăm rapoarte lunare asupra statusului general al proprietății imobiliare și rapoarte privind incidentele. 

Poți solicita Consultanților Lugera mai multe detalii despre serviciile de outsourcing la adresa lugerarepublic@lugera.com